loading...

همه با هم

همه با هم

تکست آهنگ جدید ساسی سلام

Modir بازدید : 233 پنجشنبه 18 شهریور 1395 : 23:12 نظرات (0)

دانلود موزیک ویدئو سلام از ساسی مانکن

دانلود موزیک ویدئو جدید و تماشایی سلام از ساسی مانکن

Sasy Salam Video دانلود موزیک ویدئو سلام از ساسی مانکن

 

ساسان یافته (زادهٔ ۲۷ آبان ۱۳۶۷ در اهواز) با نام هنری ساسی مانکن خوانندهٔ پاپ است.

ویدئو آهنگ سلام

به گفته او پر هزینه ترین ویدئو موزیک تاریخ ایران خواهد بود! آهنگ و تنظیم این اثر بر عهده نوید میرزایی خواهد بود که پیش از این در آهنگ ساقیا با ساسی مانکن همکاری داشته است ….

هِی سلام علام علم حبیب یه کُلکّل الکلام
هی سلام علام علم إنت روحیهَ المَدام
مگه میشه به تو دل ندم
إنت التالی هیَ حُبِّ الخیالی
إنت التالی هیَ حُبِّ الخیالی
دلمو به دریا زدم یا حبیبی سَلامی
لا لا لا إترَکی اِنتقالی وَ الحَکی
هی میگی که تنهام میذاری عزیزم نه نه نه
نه نه نه عمرمی تو که باشی نیست غمی
انأ اَترکَ الخیالک حبیبی لا لا لا …

تکست آهنگ جدید ساسی سلام

هِی سلام علام علام حبیب یه کُلکّل الکلام
هِی سلام علام علم إنت روحیهَ المَدام
نه نمیشه به تو دل ندم
هیَ إنتِ فِعالی هیَ سحرة لیالی
هیَ إنتِ فِعالی هیَ سحرة لیالی
وقتی که تو باشی ندارم خیالی
لا لا لا إترَکی اِنتقالی وَ الحَکی
هی میگی که تنهام میذاری عزیزم نه نه نه
نه نه نه عمرمی تو که باشی نیست غمی
انأ اَترکَ الخیالک حبیبی لا لا لا …
تو که میخواستی پای من واستی
یا الأبک القاضی إنت روحیة الراسی
بیا دیگه خسته شدم منه احساسی
یا الأبک القاضی روحیة الراسی
إنت التالی هیَ حُبِّ الخیالی
هی إنت التالی هیَ حُبِّ الخیالی
دلمو به دریا زدم یا حبیبی سلام

دانلود کلیپ ساسی سلام

Sasy Mankan Salam

Modir بازدید : 409 دوشنبه 15 شهریور 1395 : 22:53 نظرات (0)

دانلود آهنگ سلام از ساسی مانکن

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی سلام از ساسی مانکن
Downloade Ahange Jadide Sasy Mankan Be Name Salam

Sasy Mankan Salam دانلود آهنگ سلام از ساسی مانکن

 

ساسان یافته (زادهٔ ۲۷ آبان ۱۳۶۷ در اهواز) با نام هنری ساسی مانکن خوانندهٔ پاپ است. وی در میانه دهه هشتاد به همراه همشهری‌اش حسین مخته به شهرت رسید و تا چند سال یعنی زمان پخش آهنگ «گوش‌واره» به همکاری با او ادامه داد. ساسی مانکن پس از جدایی از حسین مخته بیشتر آهنگ‌هایش را انفرادی خوانده و تنظیم آن‌ها را عمدتاً به امیرمسعود و اخیراً به امیر ارشیا سپرده است.

وی پیش از نخستین مصاحبهٔ رسمی‌اش در تابستان ۱۳۹۱ که در آن برای اولین بار زادروز صحیح خود را (در گفتگو با لیلی نیکونظر از آمریکا) اعلام کرد، عمدتاً خود را بزرگتر از سن واقعی‌اش معرفی می‌نمود تا قضاوت عامه دربارهٔ آهنگ‌هایش با لحاظ سن و سال جوانش تحت تاثیر قرار نگیرد. ساسی مانکن که ساکن کرج و دانشجوی رشتهٔ کامپیوتر (نرم‌افزار) دانشگاه نواب قزوین بوده است با موفقیت برخی آهنگ‌ها مانند «رپ بندری» در سال ۸۶ و «پارمیدا» در سال ۸۷ درس و دانشگاه را رها کرد و اختصاصاً به خوانندگی پرداخت.

ویدئو آهنگ سلام به گفته او پر هزینه ترین ویدئو موزیک تاریخ ایران خواهد بود! آهنگ و تنظیم این اثر بر عهده نوید میرزایی خواهد بود که پیش از این در آهنگ ساقیا با ساسی مانکن همکاری داشته است ….

تکست آهنگ سلام از ساسی مانکن

تجمل گرایی در صفحات مجازی و ارضای درون

Modir بازدید : 316 دوشنبه 15 شهریور 1395 : 18:12 نظرات (0)

تجمل گرایی در صفحات مجازی و ارضای درون

  • تجمل گرایی در صفحات مجازی و ارضای درون

    تجمل گرایی در صفحات مجازی و ارضای درون

    تجمل گرایی در صفحات مجازی و ارضای درون 

    وقتی در صفحات مجازی به خصوص در اینستاگرام کلمه های لوکس را سرچ کنیم انبوهی از تصاویر را خواهیم دید که همگی یک معنی دارند,ارضای درون با لایک خوردن عکس ها. هشتگ های لاکچری، لاکچری لایف، لاکچری لایف استایل، لاکچری دیزاین و… را که در اینستاگرام سرچ کنیم، به انبوهی از تصاویر خوش رنگ و لعاب می رسیم که قرار است پنجره ای را رو به دنیای ثروت و تجمل به رویمان باز کند.

    قاب مربع- مستطیل شکل اینستاگرام با آن فیلترهای کار راه انداز و فریبنده اش دریچه ای می شود به سوی دنیای ناآشنایی که همه چیز در آن شاد و شیک و پاکیزه به نظر می رسد.هرچقدر تصویر روزمرگی هایمان شیک تر و به اصطلاح لاکچری تر باشد، فالوئرهای بیشتری پیدا می کنیم و لایک های بیشتری می گیریم.

    عشق به پول داری و زندگی لوکس این روزها در شبکه های اجتماعی و به ویزه اینستاگرام ابعاد تازه تری پیدا کرده و می رود تا به سبک زندگی اینستاگرام بازها رنگ و بوی تازه ای بدهد.عشق به ثروت و شهرت همیشه در زندگی بخش عمده ای از مردم دنیا جایگاه ویژه ای داشته است.

    گواه این عشق و علاقه را در آمار نسبتا بالای فروش نشریاتی با تم زندگی لوکس در کشورهای توسعه نیافته آفریقایی و اسیایی می توان مشاهده کرد. آدم هایی که به سختی تکه نانی را برای خوردن پیدا می کنند، با لذت مجله های خوش رنگ و لعاب را ورق می زنند و از تماشای تصویر خانه های مدرن، اتومبیل های گران قیمت و هتل های لوکس در مجلات لذت می برند.

    اصلا بازار هدف تعداد زیادی از سایت ها و نشریات لوکس، مناطق فقیرنشین و کشورهای توسعه نیافته است. طبقه متوسط اغلب جوامع هم دائما به دنبال راه هایی است که درآمد ناچیز خود را به لوکس ترین شکل ممکن هزینه کند و تا حد امکان ثروتمند و شیک و باسلیقه به نظر برسد. این تمایل اما حالا در دنیای مجازی برای محبوب شدن پیج های کاربران تبدیل شده است.

    تجمل گرایی در صفحات مجازی و ارضای درونپول خرج می کنم، پس هستم

    «من جذاب و پول دارم، در رستوران ها و کافه های گران قیمت پول خرج می کنم، کلکسیون ساعت و عطر و عینک و لباس های گران قیمت دارم، به سفرهای لوکس می روم و اتومبیل های گران قیمت و زیبا سوار می شوم.» تمام فعالیت جمعیت گسترده از جوان ها در شبکه های اجتماعی با هدف اثبات این چند جمله انجام می شود.

    جوانان عضو طبقه متوسط یا حتی ضعیف تلاش می کنند با تقلید از سبک زندگی پول دارها، یک شخصیت مجازی «کول» و جذاب را از خود ترسیم کنند.دوست دارند به فالوئرهایشان بقبولانند که به اصطلاح بچه پول دارند و لازم نیست برای امرار معاش کار کنند؛ کنیگ ها و کویین هایی هستند

    که بزرگ ترین دغدغه شان تطبیق آرایش موی سر و لباسشان با جدیدترین مد روز است و با سبک زندگی خاصشان روی سلیقه عموم تاثیر می گذارند.موسسه نت بیش چند ماه پیش پژوهشی را روی 6.5 میلیون پست منتشر شده توسط جوانان در شبکه های اجتماعی در فاصله ماه های آوریل 2015 تا مارس 2016 انجام داد؛

    جوانانی از 50 کشور مختلف که اکثرا اروپایی بودند و طبعا میل کمتری به پول دور ریختن به سبک آمریکایی ها داشتند.نتیجه پژوهش نشان داد که درصد بالایی از پست های منتشر شده توسط جوانان به نماش لوازم تکنولوژیک گران قیمت و جدید، اتومبیل های لوکس و لباس ها وسایر لوازم گران قیمت

    از برندهای معتبر اختصاص پیدا کرده است. آن ها برای توصیف لوازم لوکس محبوبشان از واژه هایی مثل «دوست داشتنی»، «جذاب»، «عالی» و «بی نظیر» استفاده کرده اند.طبق این پژوهش، پیج های مربوط به لباس ها، آرایشگاه ها، دکوراسیون منزل و لوازم لوکس با قیمت های گزاف،

    در شبکه های اجتماعی طرفداران بی شماری دارد. تعداد قابل توجهی از جوانان اروپایی حاضرند معادل درآمد متوسط یک کارمند اروپایی را صرف خرید لباس گران قیمتی کنند که در یک پیج پرطرفدار به نمایش درآمده

    و لایک های فراوانی دارد؛ نه فقط برای آن که این لباس خاص را در یک مهمانی واقعی بر تن کنند، بلکه بیشتر برای آن که با آن عکس بگیرند و عکس آن را با هشتگ لاکچری یا با ذکر نام طراح یا برند معتبرش در صفحه اجتماعی شان منتشر کنند.
    تجمل گرایی در صفحات مجازی و ارضای درونکار کار برندهاست

    یکی از اصلی ترین دلایل رشد گرایش کاربران شبکه های اجتماعی به زندگی لوکس، هجمه رسانه ای و تبلیغات خوش آب و رنگی است که برندهای لوکس برای افزایش فروش خود در شبکه های اجتماعی به راه می اندازد. اخیرا در علم بازاریابی و مارکتینگ اصطلاحی به نام «لایف استایل مارکتینگ» یا بازاریابی سبک زندگی

    در شبکه های اجتماعی باب شده که با هدف ترویج لوکس گرایی توسط برندهای بزرگ و گران قیمت دنیا انجام می شود.از نظر بزرگان بازاریابی و فروش، در دنیای امروز دیگر تبلیغات مستقیم نتیجه نمی دهد و برندها با تولید محتواهای جذاب، به صورت غیرمستقیم و زیرپوستی باید مصرف کنندگان را به سمت خود بکشند.

    در نتیجه کارشناسان این برندها در شبکه های اجتماعی موج ها و گفت و گوهای ارگانیکی را به راه می اندازند که در نهایت لوگو یا محصول یک برند گران قیمت را در ذهن مشتری و در ناخودآگاهش حک می کند.موفق ترین برندها در این زمینه برندهای لویی ویتون، شانل و گوچی و مجموعه هتل های مشهور فور سیزنز هستند.

    سرمایه گذاری این برندها در شبکه های اجتماعی به میل طبیعی آدم ها به تجمل گرایی دامن زده و چنان موجی را در دنیای مجازی ایجاد کرده که همه دنیا را دربر گرفته است. نتیجه این رویکرد، شکل گیری طبقه متوسطی است که حاضر است نان شبش را نخورد و هزینه آن را صرف پرداخت اقساط مبلمان گران قیمتش کند.
    تجمل گرایی در صفحات مجازی و ارضای درونچشم بادامی ها، رکورددار تجمل گرایی

    یکی از کشورهایی که در زمینه گرایش به زندگی لوکس رکوردهای عجیب و غریبی را ثبت کرده، چین است. طبق گزارش نشریه اکونومیست، حدود نیمی از پولی که در دنیا صرف خریدهای لوکس می شود، از جیب چینی ها هزینه شده است. نکته جالب تر این است که هر چند دود دوسوم محصولات لوکس در چین تولید می شود،

    اغلب چینی ها ترجیح می دهند خریدهای لوکس خود را در خارج از کشور و در آمریکا و کشورهای اروپایی انجام دهند.از تجربه خرید لوکس در خارج از کشور لذت می برند، چون این تجربه، فرایند خرید را برایشان دل چسب تر می کند و داستان های بیشتری را برای روایت کردن در شبکه های اجتماعی در اختیارشان قرار می دهد.

    گزارش های منتشر شده نشان می دهد که واژه های «دیور» و «رولکس» جزو بیشترین سرچ های چینی ها در گوگل هستند. نسل جدید طبقه متوسط چینی عاشق خرید کالاهای لوکس است و روز به روز بیشتر از قبل برای این عشق و علاقه جدید، هزینه می کند؛ حتی اگر این علاقه به قیمت بر باد رفتن امنیت مالی آینده اش تمام شود.

    میل مبهم تجمل گرایی

    به باور تعدادی از جامعه شناسان، یکی از دلایل گرایش روزافزون کاربران دنیای مجازی به زندگی لوکس شاید این باشد که آدم ها زیر چتر لوکس بودن با هم احساس هم بستگی می کنند. این که همه پوشاک زیبا و باکیفیت تولید یک خودروساز بزرگ را سوار شوند، با ساعت ها و جواهرات یکسان خودنمایی کنند،

    همه و همه حسی از عضویت در جمعی شایسته و همه چیز تمام را به آن ها می دهد و اقشار ضعیف و متوسط را برای ساعتی هم که شده، در تجربه زندگی کم عیب و نقص قشر مرفه جامعه شریک می کند.
    تجمل گرایی در صفحات مجازی و ارضای درونلوکس بودن حسی از فراوانی و برکت را به اطرافیان القا می کند که برای اغلب مردم خوشایند است. لوکس به نظر رسیدن و در حداقلی ترین شکلش، تمجید تجمل، در دنیای امروزی حسی شبیه به احترام را در دیگران بر می انگیزد. همان طور که اکثر مردم دنیا ته دلشان آدم های ثروتمند را تحسین می کنند،

    حاضر می شوند لایک های خود را هم نثار تصاویر و پست هایی کنند که به ثبت لحظه ای از زندگی تجمل گرایانه پرداخته اند.حتی مهم نیست اگر این لحظه غیرواقعی و متظاهرانه باشد، آن چه اهمیت دارد، تلاشی است که برای هم رنگ شدن با جماعت شیک و مرفه انجام گرفته است؛

    جماعتی که هرچند بی دغدغه و بی درد به نر می رسند و هر فصلی برایشان فصل تعطیلات است، اما با قدرت هرچه تمام تر جهان بینی داشته و نداشته شان را از دریچه تنگ عکس های اینستاگرامی به مخاطبان منتقل می کنند و لایک می گیرند.

شعرهای زیبای امام حسن (ع)

Modir بازدید : 259 شنبه 13 شهریور 1395 : 0:55 نظرات (0)

شعرهای زیبای امام حسن (ع)

  • شعرهای زیبای امام حسن (ع)

    شعرهای زیبای امام حسن (ع)

    شعرهای زیبای امام حسن (ع) 

    امام حسن مجتبی (ع) در نیمه شب ماه مبارک رمضان در سال سوم هجرت به دنیا امد .پدر بزرگوارشان علی بن ابی طالب و مادر گرامیاشان حضرت فاطمه زهرا می باشد .

    ازنیمه ماه رمضان ماه بر آمد
    با آمدنش فصل غم ورنج سر آمد

    شاد است رسول دوسرا حضرت طاها
    زیرا كه كنون سبط كبیرش به بر آمد

    در بیت علی غلغله وشور بپا شد
    جبریل امین شاد بر او جلوه گر آمد

    گو یوسف مصری برود باز به چاهش
    چون یوسف زهرا زدل چاه بر آمد

    شد نام نكویش حسن ونیك بگویم
    این نام زدرگاه خدای قدر آمد

    باید كه فراموش كنی حاتم طائی
    بر سلسله جود وكرم راهبر آمد

    او كشتی صبر است به دریای بلاها
    ایوب كه باشد چو علی را پسر آمد

    ای شیعه مبارك به تو این روز خدایی
    از بحر ولایت به تو این تاج سر آمد

     شاعر : اسماعیل تقوایی

    شعرهای زیبای امام حسن (ع)

    موكب باد صبا بگذشت از طرف چمن
    تا چمن را پرنيانِ سبز پوشاند به تن

    سبزه اندر سبزه بينى ، ارغوان در ارغوان
    لاله اندر لاله بينى ، ياسمن در ياسمن

    ساحت بستان ز فرّ سبزه شد باغ بهشت
    دامن صحرا ز بوى نافه شد رشك ختن

    نقش گل را آن چنان آراست نقّاش بهار
    كز شگفتى ماندت انگشت حيرت در دهن

    وه چه خوش بشكفته در گلزار زهرا نوگلى
    كز طراوت گشته رويش رشك گلهاى چمن

    ديده از نور جمالش روشنى يابد چو دل
    بلبل از شوق وصالش در چمن نالد چو من

    بلبل آن جا هر سپيده دم سرايد نغمه اى
    در ثناى خسرو خوبان ، امام ممتَحن

    از حريم فاطمه در نيمه ماه صيام

    چهره ماه حسن تابيده با وجه حسن

    ميوه بستان زهراء نور چشم مصطفى

    پاره قلب علىّ بن ابى طالب ، حسن

    در محيط علم و دانش آفتابى تابناك

    بر سپهر حلم و بخشش كوكبى پرتو فكن

     پرچم صلح و صفا افراشت سبط مصطفى
    تا براندازد لواى كفر و آشوب و فتن

    شاعر:آقاى دكتر رسا

    شعرهای زیبای امام حسن (ع)

    شب شب شادی کل گداهاست
    عيدی امشب با مادر طاهاست

    تو سر ما امشب شور وصاله
    باده خوری آزاد،مستی حلاله

     تاکه چشمت نزنن امشب رو
    جبرئيل دور سرت می گرده

     توی آسمونا و روی زمين
    اسم تو روی لبا گل کرده

     خوش اومدی کريم اهل بيت

    فرشته هاسرمست محوتماشات

     گل ميريزن ازعرش زير قدمهات
    اهل زمين غرق شور و جنونن

     بلبلا از عشقت ،ترانه خونن
    آسمونو ريسه بندی کردن

     تک به تک ستاره بيرون اومد
    اومدی و تو کوير دل باز

    صدای شرشر بارون اومد
    خوش اومدی کريم اهل بيت

     شب ميشه وقتی چشماتو ميبندی
    غنچه هاگل ميشن وقتی ميخندی

    هروقت که لبهات غرق خنده ميشه
    ازصورتت خورشيدشرمنده ميشه

     گهوارت قبله شده پس کعبه
    ميندازه سمت تو سجادش رو

    هاتفی مژده داده که خدا
    به جهان آوورده دلدادش رو

     خوش اومدی کريم اهل بيت
    از وقتی که اسم تورو شنيده

    ماه شب چارده رنگش پريده
    حتی خبر از قصه ها رسيده

    ليلی شده مجنون،تاتوروديده

    اومدی و شادی رو آووردی

    رفته از مدينه رنج و سختی
    با رسيدن تو حالا ميشه

    صد و هجده عددخوشبختی
    خوش اومدی کريم اهل بيت

     شاعر : مجتبی خرسندی

بیو مهراد هیدن

Modir بازدید : 365 پنجشنبه 11 شهریور 1395 : 18:55 نظرات (0)

دانلود آلبوم جدید مهراد هیدن تونل
دانلود آلبوم جدید و بسیار شنیدنی مهراد هیدن به نام تونل

Mehrad Hidden Toonel دانلود آلبوم جدید مهراد هیدن تونل

مهراد مستوفی ملقب به مهراد هیدن عضو اصلی گروه زدبازی متولد ۲۴ آذر ماه ۱۳۶۳ در تهران میباشد . مهراد در زمینه آهنگسازی و نوشتن تکست رپ هنر فوق العاده ای دارد ، همچنین صدای قابل انعطاف او باعث شده که مهراد در هیچکدام از آهنگهایش با یک استایل ظاهر نشود و تغییر در سبک یکی از ویژگی های اوست ، و در بین طرفدارانش به “استاد” معروف شده است .

مهرداد خواننده اصلی گروه است که علاوه بر رپ از سبک Hook در کارهایش استفاده می کند،پسری با ادب که تو اهنگها زیاد فحش نمیده. مهرداد و علیرضا جی جی آهنگسازان گروه هستند.

او در گروه، گیتار،جاز و پیانو می نوازد،او یکی از مشهور ترین صداها در سبک hip-hop را داراست.

زندگی روزمره چاق ترین پسر دنیا را ببینید

Modir بازدید : 327 سه شنبه 09 شهریور 1395 : 14:41 نظرات (0)

زندگی روزمره چاق ترین پسر دنیا را ببینید

  • زندگی روزمره چاق ترین پسر دنیا را ببینید

    زندگی روزمره چاق ترین پسر دنیا را ببینید

    زندگی روزمره چاق ترین پسر دنیا را ببینید 

    چاق ترین پسر دنیا کودکی 10 سال اهل کشور اندونزی است و با کمک مادرش سعی در بهبود زندگی و تلاش برای لاغر شدن دارد.  آریا پرمانای 10 ساله از اندونزی با رژیمی که مادرش تهیه دیده بود، توانست وزن حدود 200 کیلویی خود را کاهش دهد.

    شدت چاقی این کودک آنقدر زیاد بود که تمام روز خود را درازکشیده سپری می کرد و نه قادر بود راه برود، نه قادر بود بنشیند یا بازی کند و همین مسئله او را از تحصیل بازداشته بود. حال آریا غذای سالم می خورد، هر چندساعت یکبار حدود شش دقیقه پیاده روی می کند و هر روز شنا می کند.

    زندگی روزمره چاق ترین پسر دنیا را ببینید

    چاق ترین پسر دنیا

    زندگی روزمره چاق ترین پسر دنیا را ببینید

    زندگی روزمره چاق ترین پسر دنیا را ببینید

    زندگی روزمره چاق ترین پسر دنیا را ببینید

    زندگی روزمره چاق ترین پسر دنیا را ببینید

    زندگی روزمره چاق ترین پسر دنیا را ببینید

    زندگی روزمره چاق ترین پسر دنیا را ببینید

    زندگی روزمره چاق ترین پسر دنیا را ببینید

    زندگی روزمره چاق ترین پسر دنیا را ببینید

    زندگی روزمره چاق ترین پسر دنیا را ببینید

    زندگی روزمره چاق ترین پسر دنیا را ببینید

    زندگی روزمره چاق ترین پسر دنیا را ببینید

دانلود آهنگ علیشمس و مهدی جهانی به نام عاشق شدم

Modir بازدید : 332 جمعه 15 مرداد 1395 : 22:30 نظرات (0)

دانلود آهنگ عاشق شدم از علیشمس و مهدی جهانی

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده شنیدنی عاشق شدم از علیشمس و مهدی جهانی
تنظیم: فرزان فرخی

Alishmas Ft. Mehd Jahani - Ashegh Shodam

بیوگرافی علیشمس: علی شمس ملقب به علیش مس در سال ۱۳۶۶ تو انگلستان به دنیا آمد.از شش سال پیش به موسیقی روی آورد.
شروع به خوانندگی در سبک رپ کرد.او خیلی سریع پیشرفت کرد و با اساطیر رپ ایران همخوانی کرد از جمله ساسی مانکن و سعید کرمانی و …
او هم اکنون ساکن شمال تهران میباشد و از علایق او می شود به موسیقی,ورزش و غذا نام برد که به قول خودش غذا دوست دارم ولی چون همیشه رژیمم رعایت میکنم.علیش مس همیشه سعی میکند بیشتر آهنگهای شاد اجرا کند تا مردم را شاد کند!همچنین او پارسال نامزد کرد که به قول خودش نامزدش رو خیلی دوست داره.

او در جواب این سوال که بزرگترین آرزویت چیست گفت:
برج میلاد!! ارزو دارم برای یک بار هم که شده بتونم ان جا برنامه اجرا کنم. هرچند این کار خیلی سخته ولی تمام تلاشم را برای این کار میکنم.

اکثر کارهای اخیر او به همراه مهدی جهانی خوانده شده است و این دو هنرمند توانسته اند با هم یک زوج هنری پر طرفدار تشکیل دهند.

متن آهنگ عاشق شدم از علیشمس و مهدی جهانی

دانلود آهنگ عاشق شدم از علیشمس و مهدی جهانی

بیوگرافی مختصری از آرمین

Modir بازدید : 191 جمعه 25 تیر 1395 : 22:13 نظرات (0)

دانلود آهنگ جديد آرمین 2AFM بزار پلی شه موزیکم
و بلاخره آهنگ جدید و زیبای آرمین 2afm بنام بزار پلی شه موزیکم همراه با متن آهنگ و بهترین کیفیت ممکن
Download New Music Armin 2AFM Called Bezar Play She Musicam Whit Text On Saba-Music

armiiiin دانلود آهنگ جديد آرمین 2AFM بزار پلی شه موزیکم

 

بیوگرافی مختصری از آرمین :

وی فعالیت جدی خود را با همکاری رضایا شروع کرد. این دو، ترانهٔ «نازی، ناز گل من» را با همکاری شاهین فلاکت اجرا کردند؛ اما پس از مدتی رضایا تصمیم گرفت که دیگر با خوانندگان رپ همکاری نکند و این دو نفر از هم جدا شدند. وی با دیگر خوانندگان زیرزمینیِ ایران مانند امیر تتلو نیز همکاری داشته‌است. آرمین تاکنون با خوانندگان زیادی از جمله حصین، تهی، تتلو، طعمه، رضایا، فریدون آسرایی، فلاکت، ساسی وفرهاد فعالیت داشته است. هم اکنون وی موفق‌ترین خواننده دیس لاو فارسی است. دیس لاو یکی از شاخه‌های سبک رپ است.

دانلود آهنگ بزار پلی شه موزیکم آرمین 2AFM

علیشمس و مهدی جهانی مدیونم به تو

Modir بازدید : 341 دوشنبه 21 تیر 1395 : 19:29 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی مدیونم به تو

سوپرایز بزرگ صبا موزیک ، دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی بنام مدیونم به تو همراه با تکست و کیفیت عالی

موزیک ،ملودی و تنظیم : مهدی جهانی ، ترانه سرا : مهدی جهانی و اردلان طعمه

Download New Song By Alishmas And Mehdi Jahani Called Madyoonam Be To Whit Text On Saba-Music

علیشمس و مهدی جهانی مدیونم به تو

تا امروز از هرکجای شهر آثار بسیار هیت «علیشمس» و «مهدی جهانی» به خصوص قطعه ی

«آروم آروم» را زیاد شنیده اید این دو هنرمند پس از انتشار این قطعه ی پر طرفدار قطعه ی دیگری

با عنوان «آدم بدی نبودم» را منتشر کردند و هم اینک با وقفه ای کوتاه آهنگ جدید خود با عنوان

«عادت کردم» را در اختیار مخاطبانشان قرار خواهند داد

پخش شد…

متن آهنگ علیشمس و مهدی جهانی بنام عادت کردم

ای جان ای جان , اگه از هم جدا باشیم حاله من خیلی بد میشه
نمیدونم میتونی تو بمونی تا همیشه
عادت کردم به همین خنده ی زیبات عادت کردم ای جان ای جان
عادت کردم به آروم بودن چشمات عادت کردم ای جان ای جان
عادت کردم به همین خنده ی زیبات عادت کردم ای جان ای جان
عادت کردم به آروم بودن چشمات عادت کردم ای جان ای جان
بهت عادت کردم من راحت تر از تو با هیچکی نیستم منه لامصب
وابستم وقتی دوری طاقت کم دله من تو رو باور کرد
حتی استراحت بی تو دیگه حالش نی
چه جوری بخوابم وقتی سرت رو بالش نیست
وقتی هستی خوب وقتی نیستی اخما تو همو همه لباسا مشکی
وقتی صبح پا میشی کنار منو راه میریم کنار هم تو خیابون همه چشما رو مائه
راه میریمو این شهر خوشحاله به خودش میباله که تو دلش مارو داره
الان به تو دارم یه حسی که نمیدونم داره چه اسمی
ولی تو باید ماله من باشی آره شده به هر طلسمی
تکست آهنگ عادت کردم علیشمس و مهدی جهانی

Downloade Ahange Jadide Wantons (Arta Ft. Koorowsh) Be Name Adaas

Modir بازدید : 339 سه شنبه 15 تیر 1395 : 17:56 نظرات (0)

دانلود آهنگ آرتا و کوروش به نام اداس
دانلود آهنگ جدید وانتونز (آرتا و کوری) به نام اداس
دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای گروه وانتونز به نام اداس
Downloade Ahange Jadide Wantons (Arta Ft. Koorowsh) Be Name Adaas

Wantons (Arta Ft. Koorowsh) - Adaas

دانلود آهنگ جدید وانتونز به نام Adaas ، آهنگ کوروش وانتونز و آرتا به نام Adaas یا اگه درست خونده باشیم اداس . هنوز معلوم نیست که آرتا عضو گروه وانتونز هست یا نه برای همین هنوز نمیدونیم باید بنویسیم: آهنگ وانتونز اداس یا بنویسیم آهنگ آرتا و کوری اداس، کلمه اداس هم به نظر می رسه که از کلمه ادا و اطوار آمده باشد ، البته یه چیزی مُد شده تو رپر ها هر چی نا مفهوم تر باشه اسم کار و ترانه ها طرفدارای بیشتری داره و گروه وانتونز و آرتا می شه گفت از سر دم داران این راه هستند، البته هنوز هم مشکل داریم در مورد اسم کار، که آیا اسم کار عدس نیست؟ یعنی آهنگ جدید وانتونز به نام عدس یا آهنگ کوری و آرتا بنام عدس، یا اصلا باید اسم کوروش وانتونز نوشته بشه یا کوری وانتونز یا کوری خالی یا اینکه باید آرتا وانتونز بنویسیم یا آرتا خالی، خلاصه مشکلات زیادی جلوی راه سایت های موزیک قرار دادن دوستان عزیز و پرطرفدارمون در عرصه رپ و روز به روز هم این چیثزها نا مفهوم تر می شه، آرتا خواننده اداس و کوروش خواننده اداس با قرار دادن این عکس در صفحه اینستاگرام شخصی خود خبر از انتشار آهنگ Adaas دادند. گفتنی است آرتا و کوروش وانتونز بزودی آهنگی و موزیک ویدویی در آلبوم جدید کمپانی ۱۳ با هم خواهند داشت که اون موزیک و موزیک ویدیو هم بزودی از این سایت منتشر می شود، آهنگ adaas از کوروش و آرتا حاصل همکاری دو رپر موفق در سبک خود خواهد بود و احتمالا کار قابل قبولی باشد، آهنگ آرتا و کوری وانتونز به نام اداس را می توانید از انتهای همین پست بصورت مستقیم دانلود کرده و با پلیر به سادگی آنلاین گوش دهید.
آهنگ آرتا و کوری وانتونز به نام اداس با لینک مستقیم و ٢ کیفیت متفاوت
Arta Ft Koori Adaas

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 71
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 215
  • بازدید ماه : 462
  • بازدید سال : 7,302
  • بازدید کلی : 54,187
  • کدهای اختصاصی
    طراحی کارت ویزیت
    دختر خاص مغرور
    کافه اینترنتی
    فان گذر
    تیکه های باحال
    تبلیغ پارسی
    پی سی صدا
    راک شرقی
    پی سی دانلود
    دانلود ویدئو
    تبادل لینک رایگان
    سامسونگ گلکسی
    پدرو رودریگز
    جی بی پوز
    معرفی گل و گیاه
    وب آق حسین
    شکلک کده
    آی تی سنتر
    درباره پسر ها
    پارس تیتراژ
    آب نیست
    وب نوشت عاشقانه
    ستاره بازی
    خاطرات شب یلدا
    بدو عکس
    ایرانسل رایگان
    مروا کامپیوتر
    فایل کده
    تی تی لینک
    شهر کوچک زیبا
    ایران کلید
    دلنوشته های من
    وبسایت پویا
    سر بلاگ
    همه با هم
    تفرجگاه ایران
    98 کلوب
    تفریح و سرگرمی
    سرگرمی
    گیگ دی ال
    کلوپ سرگرمی
    جکستان
    جعبه من
    کندار دانلود
    وبسايتی برای همه
    انصاری
    لینک زیاد
    بيشتر بدانيم
    جکستان شکرستان
    اخبار علم و دانش
    ایران ورک مارکت
    ایران پیکس
    کلبه محبت
    تاپ دانلود
    آخرین امید
    معرفی درختان میوه
    مسیج عشقولانه
    ایران وب دیتا
    ورزشکده
    رادیکال 24
    من تنها
    باران
    ایران پیکسل
    شهر سبز
    آموزش طراحی
    مجله تفریحی
    دانلود رایگان
    جک برای تو
    تنهاترین مرد زمین
    فروشگاه بازی
    نرم افزار رایگان
    سخت افزار جدید
    والپیپر زیبا
    دانلود ما
    پرتو وب
    بهزاد پکس
    دانلود
    پورت 20
    مجرمان بی گناه
    دیوار
    لینک 88
    درهم و برهم
    کتابخانه
    دانلود جدیدترینها
    لینک دانلود
    گیتار در آتش
    ابر دانلود
    وبلاگ
    محمد خلج
    دانلود سریع
    من و خدا
    طراحی میلاد
    کدبانو
    دانلود منیجر
    برترین وب
    نت مارکت
    بهترینم تویی
    استاد نجفی
    کلاس آنلاین ما
    عصر دانلود
    انیمیشن قدیمی
    آبادانیها
    گروه
    دانلود آهنگ جدید
    شب
    تفریحستان
    پساپس
    دانلود فیلم جدید
    دانلود جدید
    اطلاعات کامپیوتری
    آقای مصطفوی
    عشق یکطرفه
    خندانده
    فایلهای 2015 پیش بینی فوتبال پوکر آنلاین